Voit lähettää palautetta Seinäjoen kaupungille sähköisen palautejärjestelmän kautta.

Oli kyseessä sitten kiitos, kommentti, kysymys, moite tai toimenpide-ehdotus, palvelee sähköinen palautejärjestelmä kaikissa näissä tilanteissa. Palautteita käsitellään arkisin 8.00–15.45.

Palautteeseen ei tule kirjoittaa arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnuksia, henkilöiden nimiä tai pankkitilin numeroita.

Erityisesti odotamme palautetta uudesta verkkopalvelustamme!

Suoralinkit palautteisiin

Olemme julkaisseet suoralinkkejä erilaisiin palautekohteisiin:

You can also give feedback in english.

Vinkkejä palautepalvelun käytöstä

Palautteen voi sitoa tiettyyn paikkaan kartalla ja ilmoittaa esimerkiksi tietyn puiston rikkinäisestä puistonpenkistä.

Palautejärjestelmän mobiilisovelluksen voi ladata useimpiin mobiililaitteisiin laitteen sovelluskaupasta (Apple Store, Google Play tai Windows Store) nimellä Trimble Feedback. Sovellus liittää palautteeseen automaattisesti mobiililaitteen tarjoaman sijaintitiedon sovelluksen käynnistyshetkeltä.

Ota palautejärjestelmä käyttöösi ja vinkkaa muillekin!