Terveyskeskuksen puhelinpalvelua selkeytetään – korona-asioille oma linja

Terveyskeskuksen takaisinsoittojärjestelmään tehdään muutoksia, jotta potilaiden palvelu selkeytyy ja tulee nopeammaksi. Puhelinnumerot ja aukioloajat pysyvät ennallaan.

Korona-asioita varten tulee oma linja ja muille asioille oma. Myös vastaanotto-ajan perumista varten on oma linjansa.

Soittaessa ajanvarausnumeroihin takaisensoittojärjestelmän toiminta-aikana kuuluu äänite, joka kehottaa

  • valitse 1, jos asiasi koskee koronaa
  • valitse 2, jos asiasi koskee muuta ajanvarausta/kiireellistä vaivaa
  • valitse 3, jos haluat peruuttaa varatun ajan

Hoitaja soittaa takaisin tallentuneeseen numeroon saman päivän aikana.

Yhteydenotto terveyskeskukseen on mahdollista myös sähköisen ajanvarauksen kautta (linkki) tai Klinik palvelun kautta (linkki).