Terveyskeskuksen takaisinsoittojärjestelmään tehdään muutoksia, jotta potilaiden palvelu selkeytyy ja tulee nopeammaksi. Puhelinnumerot ja aukioloajat pysyvät ennallaan.
Korona-asioita varten tulee oma linja ja muille asioille oma. Myös vastaanotto-ajan perumista varten on oma linjansa.
Soittaessa ajanvarausnumeroihin takaisensoittojärjestelmän toiminta-aikana kuuluu äänite, joka kehottaa
- valitse 1, jos asiasi koskee koronaa
- valitse 2, jos asiasi koskee muuta ajanvarausta/kiireellistä vaivaa
- valitse 3, jos haluat peruuttaa varatun ajan
Hoitaja soittaa takaisin tallentuneeseen numeroon saman päivän aikana.
Yhteydenotto terveyskeskukseen on mahdollista myös sähköisen ajanvarauksen kautta (linkki) tai Klinik palvelun kautta (linkki).