Löydä ja ilmoita tapahtumat tapahtumakalenterissa

Mitä, missä, milloin? Mitä Seinäjoella tapahtuu? Entä naapurikunnassa? Miten saat tapahtumallesi näkyvyyttä?

Oletko jo tutustunut Etelä-Pohjanmaan tapahtumakalenteriin? Kalenteri on tapahtumia etsiville ja niitä järjestäville maksuton kalenteri verkossa. Siellä voi ilmoittaa ja hakea tapahtumia koko maakunnan alueelta mm. paikkakunnittain, teemoittain ja hakusanojen avulla. Kalenteriin voi ilmoittaa kaikki isot ja pienetkin yleisötapahtumat ja -tilaisuudet. Tapahtuman järjestäjänä voi toimia mikä tahansa tilaisuuksia järjestävä taho.

Tapahtumien lisääminen edellyttää rekisteröitymistä käyttäjäksi, mutta se on tehty helpoksi ja maksuttomaksi. Kalenterin Linked events -tapahtumarajapinnan avulla tapahtumatiedot syötetään vain yhteen paikkaan, mutta ne voivat näkyä useissa eri kalentereissa erilaisilla verkkosivustoilla. Seinäjoella järjestettävät tapahtumat näkyvät E-P:n liiton verkkosivujen lisäksi myös Seinäjoen kaupungin sivuilla seinajoki.fi/tapahtumat ja Visit Seinäjoen sivuilla visitseinajoki.fi/tapahtumakalenteri. Lisäksi Seinäjoen tapahtumat poimitaan kalenterista näkymään Keskustorin screeneille.

Etelä-Pohjanmaan tapahtumakalenteri: https://www.epkalenteri.fi/
Lisätietoja tapahtumakalenterista: https://epliitto.fi/kulttuurin-kehittaminen/tapahtumakalenteri/