Seinäjoki-tietämystä avartamassa

Kaksi nuorta naista hiihtämässä.

Tänä vuonna avaruuden pääkaupungin markkinoinnin teemana on Avara Seinäjoki, joka viittaa niin fyysiseen tilaan kuin avaraan ajatteluun. Avara Seinäjoki on paljon enemmän kuin tilaa. Se on avaraa ajattelua, kykyä katsoa rohkeasti eteenpäin, näyttää esimerkkiä ja innostaa vielä muutkin mukaan.

Kaupungin markkinointipäällikön Anu Männikön mukaan tavoitteena on avartaa niin seinäjokisten kuin ulkopaikkakuntalaisten tietämystä Seinäjoesta erilaisilla kampanjoilla ja toimenpiteillä koko vuoden ajan.

-Haluamme kertoa, miten paljon hyvää asennetta, ihmisiä ja asioita kaupunkiimme mahtuu. Toivottavasti pystymme tarjoamaan yllätyksiä myös heille, jotka luulevat tuntevansa kaupunkimme jo 100-prosenttisesti.

Viisi naista ja yksi mies seisovat lakeusmaisema taustalla.

Avartajilta yllätyksellistä sisältöä koko vuodeksi

Ensimmäisenä esitellään avartajat. He ovat seinäjokelaisia sisällöntuottajia, joiden tehtävänä on avartaa ihmisten tietämystä kaupungista ja sen parhaista puolista. He kannustavat avaraan ajatteluun ja tuovat esiin vähemmän tunnettuja Seinäjoki-faktoja.

Avartajina toimivat perheenäiti ja ruokabloggari Nanna Rintala, luova yrittäjä Kasimir Kantonen ja Jussittarien pelaajat Jenni Matola, Minea Mäkiviita, Kaisa Soini ja Anni Kotimaa. He tekevät koko vuoden ajan yllätyksellistä ja kiinnostavaa sisältöä kaupungin sosiaalisen median kanaville.

Kerro avartava Seinäjoki-vinkkisi ja voita Provinssiliput

Mikä paikka Seinäjoella on sinulle erityinen? Mikä tarina ansaitsee tulla kuulluksi? Mitä Seinäjoella kannattaa kokea? Kerro oma avartava Seinäjoki-vinkkisi ja olet mukana kilpailussa. Vastaamalla 14.3.2025 mennessä osallistut arvontaan, jossa voit voittaa kolmen päivän Provinssi-liput kahdelle.

Lisätietoja:
Markkinointipäällikkö Anu Männikkö p. 044 418 1119