Seinäjoen kaupunki myöntää rekrytointilisää määrärahan puitteissa harkinnanvaraisesti seinäjokisen työttömän työnhakijan työllistävälle yritykselle tai yhteisölle.

Rekrytointilisä on tarkoitettu henkilön palkkaamisesta syntyviin rekrytointi-, työtila-, työvaate-, perehdyttämis- ja ohjauskustannuksiin, ei palkkakustannuksiin. Lisä on suuruudeltaan 300 € kuukaudessa. Rekrytointilisää voi hakea minimissään yhden kuukauden kestävään työsuhteeseen. Lisää maksetaan maksimissaan 6 kk:n ajalta. Rekrytointilisä maksetaan työnantajalle jälkikäteen toteutuneiden palkkauskustannusten mukaan 1 – 3 kk:n jaksoissa.

Rekrytointilisän myöntämisen ehdot:
  • TE-toimiston myöntämä palkkatuki
  • Työntekijän työaika on väh. 18h/vko.
  • Työsuhteen kesto vähintään 1 kk.
  • Työntekijälle maksetaan vähintään ko. alan työehtosopimuksen mukaista palkkaa 
Rekrytointilisän hakeminen:
  • Hae palkkatukea TE-toimistosta
  • Hae rekrytointilisää Seinäjoen kaupungin työllisyyspalveluista asianomaisella verkkolomakkeella ja liitä hakemukseen palkkatukipäätös. Rekrytointilisähakemus on jätettävä kahden kuukauden kuluessa työsuhteen alkamisesta.
  • Toimita tositteet maksetuista palkoista sekä tietosuojaseloste allekirjoitettuna Työllisyyspalveluihin, ilman näitä tukea ei makseta. Voit toimittaa salatun sähköpostin kautta  https://securemail.seinajoki.fi   Turvapostissa vastaanottajaksi määritellään tyollisyyspalvelut@seinajoki.fi.

Täytä rekrytointilisähakemus tästä.

Tukea ei myönnetä, mikäli valtio on myöntänyt työsuhteeseen 100 % palkkatuen (yhdistykset).

Rekrytointilisän laskutus

Verkkolaskujen vastaanotto Seinäjoen kaupungilla
Verkkolaskujen välittäjinä toimivat OpusCapita Solutions ja Op-Pohjola
Yritys: Seinäjoen kaupunki Y-tunnus 1928736-3 ja VAT-numero FI19287363
Verkkolaskuosoite (OVT): 0037192873637430
Vastaanotettavat Finvoice–versiot: 1.1 ja 1.2
OpusCapita Solutions Oy:n välittäjätunnus E 204503
Op-Pohjolan kautta OVT tai FI81 5419 0110 0001 00, välittäjätunnus OKOFIHH
Nordea välittäjätunnus NDEAFIHH

Verkkolaskujen on noudatettava Pankkiyhdistyksen suositusten mukaisia Finvoice -verkkolaskustandardeja.

Laskut sähköpostitse tai henkilötietoa sisältävät laskujen liitteet

Jos verkkolaskutusmahdollisuutta ei ole tai on lähetettävä henkilötietoa sisältävää laskun liitetietoa, voidaan laskut lähettää käyttäen turvapostia osoitteessa https://securemail.seinajoki.fi. Turvapostissa vastaanottajaksi määritellään laskut@seinajoki.fi. Lähettäjän sähköpostiosoite varmistetaan turvapostin lähettämisen aluksi.

Seinäjoen kaupungilla on oikeus periä avustus takaisin, mikäli yllä olevat ehdot eivät toteudu.