Seinäjoen terveyskeskus osallistuu valtakunnalliseen asiakaspalvelukyselyyn

Asiakkaat ja potilaan palaute on meille tärkeä

Seinäjoen terveyskeskus osallistuu terveyden ja hyvinvointilaitoksen (THL) joka toinen vuosi järjestämään valtakunnalliseen asiakaspalautekyselyyn.  THL analysoi asiakkailta saadut tulokset ja näiden pohjalta terveyskeskukset saavat luotettavaa ja valtakunnallisesti vertailukelpoista tietoa asiakkaiden näkemyksistä ja tyytyväisyydestä uudistuviin palveluihin. Tuloksia hyödynnetään myös Tulevaisuuden sote-keskus-ohjelman arviointityössä. THL julkaisee valtakunnallisesti tulokset verkkosivuillaan kyselyn päättymisen jälkeen.

Miten ja missä kysely tehdään?

Kysely toteutetaan 26.10 – 13.11.2020 Seinäjoella Y-talon ja Isonkyrön terveyskeskuksen lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotolla ja fysioterapia yksiköissä. Kysely tehdään vastanotolla käyneille ja puhelinkontaktissa olleille. Asiakkaiden toivotaan vastaavan kyselyyn ensisijaisesti netin kautta THL:n sivuilla thl.fi/terveyskeskuspalaute.  Mahdollisuus on myös saada paperinen lomake.

Kyselyyn toivotaan vastaanotoilla käyneiltä runsasta palautetta

Kyselyn tarkoituksena on saada tietoa, jotta pystymme parantamaan toimintaa ja kehittämänä palveluja. Kukaan muu ei voi tietää, millainen kokemus vastaanottokäynti on asiakkaalle tai potilaalle ja juuri siksi kaikkien vastaus on erittäin arvokas.

Auta meitä parantamaan palvelujamme ja vastaa kyselyyn. Vastaamalla vaikutat.

Haluaisimme tietää, miten asiointi terveyskeskuksessa sujuu: saitko avun ongelmaasi, kuunneltiinko sinua, saitko selkeät toimintaohjeet? Haluamme käyttäjien näkemyksen, koska se on meille tärkeä.

Vastaukset käsitellään nimettömästi ja luottamuksellisesti.

Mahdollisia lisätietoja tarvittaessa:
osastonhoitaja Sirpa Syrjälä, sirpa.syrjala@seinajoki.fi