Muu-Maun Syyspäivät Kalevan Navetassa 14.-15.10.

Kalevan Navetan Muu-Mau maskotti

Taide- ja kulttuurikeskus Kalevan Navetta kutsuu syyslomalla 14. – 15.10. lapset ja lapsiperheet ilmaisille Muu-Maun Syyspäiville. Tapahtuman ohjelmassa on Kalevan Navetan toimijoiden järjestämiä työpajoja ja esityksiä, jotka sopivat koko perheelle. Rajallisista esitys- ja työpajapaikoista sekä vallitsevasta koronatilanteesta johtuen tapahtumaan on ennakkoilmoittautuminen.

Muu-Maun Syyspäivien ohjelmassa on monipuolisia työpajoja ja esityksiä. Luonnon rytmit -työpajassa kokeillaan äänimaiseman luomista liikkuvaan kuvaan sekvensereiden ja syntetisaattoreiden avulla. Merellisessä Kalakala-sirkuspajassa tutustutaan jongleeraamiseen kalojen valtakunnassa. Marionettieläin-työpajassa muotoillaan ikioma liikuteltava marionettieläin samalla poraamista ja tupsujen tekoa harjoitellen. Akvarellipainanta-työpajassa puolestaan valmistetaan pieniä eläinteoksia sekatekniikalla käyttäen tusseja, kalvoa ja vettä. Millaista on olla eläin? –näyttelyn opastetuilla kierroksilla tutustutaan taiteeseen Muu-Mau käsinuken johdolla. Työpajojen lisäksi Hugo-salissa sukelletaan sirkuksen maailmaan Seikkailu sirkuksessa -tanssiteatteriesityksessä. Ravintola Äärellä Kuppi + Kattila on avoinna tapahtuman ajan.

Ohjelman toteuttavat yhteistyössä Seinäjoen kaupungin kulttuuripalvelut; Lastenkulttuurikeskus Louhimo, Seinäjoen taidehalli ja Lastenkulttuurifestivaali Pikkuprovinssi sekä Taito Etelä-Pohjanmaa ry:n Käsityö- ja muotoilukoulu Näppi.

Ilmoittaudu Muu-Maun Syyspäiville osoitteessa webropol.com/s/muumau
Ilmoittautuminen päättyy ma 12.10. klo 12.00.

Katso syyspäivien päiväkohtaiset ohjelmat:
www.louhimo.com

Zouiter Omar