Kansalaisopiston ilmoittautumisjärjestelmässä uusi näkymä

Asiakkaille näkyvä, merkittävä muutos tapahtuu sivustolla: www.opistopalvelut.fi/seinajoki

Joulukuun aikana pääsee testaamaan uutta asiakasnäkymää osoitteessa uusi.opistopalvelut.fi/seinajoki ja joulun lähestyessä edellä mainittu osoite ohjautuu suoraan uuteen näkymään. Uudistuksen tarkoituksena on helpottaa Seinäjoen kansalaisopiston monipuolisen opetustarjonnan saavutettavuutta sekä päivittää yleisnäkymää. Kuulemme mielellään palautetta uudesta näkymästä sekä kehitystoiveita. Toivomme, että uudistus tarjoaa miellyttävän käyttökokemuksen ja avaa uusia mahdollisuuksia osallistua opiston toimintaan sekä tukee aktiivisen kansalaisuuden ja osallisuuden toteutumista. Alla vielä joitakin nostoja uuden näkymän mahdollisuuksista.

Uudessa näkymässä:

• sivun yläosasta löytyy hakutoiminto, jos tiedät, mitä olet etsimässä
  • sivun vasemmassa palkissa on haku osastoittain, jos tiedät, minne haluat mennä
  • samassa vasemmassa palkissa on ainealueet, jos tiedät, mitä haluat oppia
  • lisäksi voit hakea ajankohdan tai viikonpäivän mukaan, jos tiedät, koska haluat osallistua
  • viimeisenä palkista löytyy vielä tarkempi kohde haku, kun haluat juuri tiettyyn opetustilaan

Edellä olevat löytyvät mobiiliversiossa painikkeesta: Suodata hakutuloksia.

• verkkosivun yläpalkissa tai mobiiliversion vasemmassa ylänurkassa olevan kolmen viivan alta löytyy valikko:
    • ”Kurssit” näyttää tarjolla olevat kurssit, joiden jaotteluun toimivat edellä mainitut suodattimet
    • ”Omat ilmoittautumiseni” kohdasta voit tarkistaa omat kurssisi, mikäli olet antanut sähköpostiosoitteesi ilmoittautumisen yhteydessä
    • ”Ohjeita” tarjoaa ajankohtaista tietoa aukioloajoista, käyttöehdoista sekä muista opiskeluun oleellisesti liittyvistä asioista
    • ”Kielivalinta” muuttaa valikkoihin ja yleisiin tietoihin liittyvät tekstit valitulle kielelle
    • Ostoskorista (mobiilissa oma ostoskärrykuvake yläreunassa) löydät valitsemasi kurssit ja pääset tekemään kurssi-ilmoittautumisesi loppuun

Tiesitkö, että voit valita ostoskoriin useamman kurssin kerralla ja ilmoittaa tietosi yhdellä lomakkeella. Käytössäsi on aina uudet 20 minuuttia viimeisen lisäyksen jälkeen.