Hugo tarjoaa! -haun valinnat

Taide- ja kulttuurikeskus Kalevan Navetan Hugo-sali.

Seinäjoen kaupungin kulttuuripalvelut on tarjonnut Taide- ja kulttuurikeskus  Kalevan Navetan Hugo-salin käyttöä maksutta yhteisöjen ja yhdistyksen tarpeisiin, erillisen hakumenettelyn kautta. Hugo tarjoaa! -hakuun ovat voineet osallistua taide- ja kulttuuriyhteisöt, joiden kotipaikka on Seinäjoki. Haku oli avoinna 1.-28.2.2021 ja se oli suunnattu ensisijaisesti sellaisille tahoille, joilla ei ole tavallisesti mahdollisuutta tapahtumatilan vuokraamiseen.

Hakuun sai osallistua erilaisilla tapahtuma- ja esitysideoilla. Tapahtuman tai tilaisuuden tulee olla esitystyyppinen ja kertaluonteinen. Haku ei sovellu esimerkiksi pitkäkestoiseen näyttelytoimintaan tai yli 3 kertaa toistuvaan esitystoimintaan. Haussa sai hakea vuoden 2021 aikana toteutettaviin tapahtumiin.

Kulttuuripalvelut sai yhteensä 12 hakemusta. Kulttuuripalveluiden työryhmä kävi kaikki hakemukset läpi. Näistä valittiin Ylistaron Kaukolankylän jazzkerho ry, Seinäjoen ukuleleorkesteri SUO ja Moving Decos -ryhmä. Kaikki valitut ovat kertaluonteisia yleisötapahtumia, joissa yhtenä osana on yleisön osallistaminen, maksuttomuus tai vaihtoehtoisuus Seinäjoen kulttuuritarjonnassa. Tarjonta suuntautuu aikuisväestölle.

Alasaari Sanna

talotuottaja , Kulttuuripalvelut