Yrityksen verkkosivut – miksi ja miten? + työpaja

1.2.2022 08:30 – 09:30
Courses and seminars
Koulutukset ja seminaarit
Utbildning och seminarier
 

Yrityksen verkkosivut - miksi ja miten? + työpaja

Miksi yrityksellä kannattaa olla verkkosivut ja miten niitä voi hyödyntää yrityksen markkinoinnissa? Pelkät sosiaalisen median kanavat eivät enää riitä.

Onko yritykselläsi verkkosivut, mutta niitä ei hyödynnetä yrityksen markkinoinnissa millään tavalla? Tai eikö yritykselläsi ole verkkosivuja, koska koko aiheeseen on liian vaikea tarttua?

Verkkosivut ovat tänä päivänä kaiken digimarkkinoinnin “koti” ja siten elintärkeä elementti yrityksen markkinoinnissa ja löydettävyydessä. Tämän tapahtuman tarkoituksena on auttaa sinua lähestymään verkkosivujen maailmaa ja tutustumaan, miten verkkosivut voivat olla hyödyksi sinun yrityksellesi.

Saat tapahtuman kautta vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin. Mitkä asiat vaikuttavat verkkosivujen tekemisen hintaan? Miten otat yrityksen verkkosivut aktiiviseksi osaksi yrityksen markkinointia? Miksi pelkät sosiaalisen median kanavat eivät riitä? Tämän tapahtuman jälkeen sinulla on käsitys mikä on yrityksesi tilanteessa paras etenemisratkaisu verkkosivujen suhteen.

Kouluttajana yleisosuudessa ja työpajassa toimii vahvan verkkosivutuotannon ja markkinoinnin kokemuksen omaava Taru Salokangas. (kts. esittely ja sisältötiedot alta)

Tilaisuus ja työpaja ovat maksuttomia. Tilaisuus järjestetään verkossa kulloinkin voimassa olevien rajoitusten mukaan. Yleisestä osuudesta tuotetaan tallenne.

Työpajaan mahtuu 10 ensimmäistä, varaa paikkasi! Työpaja toteutetaan fyysisenä tapahtumana Framilla, mikäli mahdollista.

ILMOITTAUDU NYT

Tapahtuman sisältö: (klo 8.30-9.30)

Miksi yrityksellä kannattaa olla verkkosivut?
● Miksi pelkät sosiaalisen median kanavat eivät riitä?
● Miten verkkosivut vaikuttavat verkosta löytymiseen?

Miten verkkosivuja ostetaan tai tehdään?
● Miten verkkosivuja nykyään tehdään? Eri verkkosivualustojen lyhyet esittelyt.
● Mitkä asiat vaikuttavat verkkosivujen tekemisessä tuotannon hintaan?
● Missä tilanteessa verkkosivujen tekeminen itse on kannattavaa?

Miten verkkosivuja voidaan hyödyntää yrityksen markkinoinnissa?
● Asiakaspalvelu: Sivujen ylläpito
● Löydettävyys: Hakukoneoptimointi
● Uusia asiakkaita: Markkinointikeinot
● Extraideoita: Verkkosivut taipuvat moneen käyttötarkoitukseen

Työpajan sisältö: (varaa paikka ilmoittautumisen yhteydessä)

TYÖPAJA järjestetään fyysisenä tapahtumana Framilla yleisen osuuden jälkeen, kesto 2h.

Työpaja on sinulle, joka haluat aloittaa verkkosivujen tekemisen Squarespacella tuetusti. Tai jos sinulla on jo verkkosivu olemassa Squarespacella, joka kaipaa kehitystä.

Työpajassa aloitetaan verkkosivun tekeminen Squarespace-alustalla yhdessä ja voit edistää sivuja niin paljon kuin työpajan puitteissa ennätät. Taru ohjeistaa sivujen tekoa, on tukena sinulle mahdollisissa pulmatilanteissa ja antaa selkeät ohjeet miten edetä kun jatkat sivuston rakentamista tai kehittämistä työpajan jälkeen.

Valitse ilmoittautumisen yhteydessä, jos paikan työpajasta! Mukaan mahtuu 10 ensimmäistä. Työpajaan ilmoittautuneet saavat Tarulta muutamia valmistautumisohjeita jo ennen tapahtumapäivää. HOX. oma läppäri mukaan!

Tapahtuman tiedot

Tapahtuma on maksuton.

Järjestäjä

Into Seinäjoki Oy

0405504039

Ulkoiset linkit