Asiakaskokemus menestystekijänä – digi minttiin

3.10.2024 17:00 – 20:00
Companies
Courses and seminars
Företag
Kampusalueen tapahtumat
Koulutukset ja seminaarit
Utbildning och seminarier
Yritykset
Yritystapahtumat
 

Tervetuloa mukaan yrittäjinä jo toimivat naiset, yrittäjyyttä harkitsevat, naisopiskelijat ja maahanmuuttajat!

Hyvä digitaalinen asiakaskokemus tarjoaa käyttäjille helppokäyttöisiä, intuitiivisia ja miellyttäviä kokemuksia digitaalisissa ympäristöissä. Esimerkiksi nopea ja selkeä navigointi verkkosivuilla, selkeä ja informatiivinen sisältö, helppo asiakaspalvelun saatavuus chatin tai sähköpostin kautta, sekä mobiilisovellusten toimivuus ja käyttäjäystävällisyys.

Työpajassa käsittelemme digitaalista asiakaskokemusta asiakaspolun eri vaiheissa ja sen kehittämistä. Lisäksi testaamme käytännössä tekoälyä (ChatGPT, Copilot) ja ideoimme sen avulla sisältöjä asiakaspolulle.

Naiset innovaatio- ja kasvupolulla -hankkeen toiminta koostuu tapaamisista sekä henkilökohtaisista sparrauksista.

Lisätietoa hankkeesta: https://projektit.seamk.fi/yrittajyys-ja-kasvu/naiset-innovaatio-ja-kasvupolulla/

Lisätietoa ja ilmoittautumiset viimeistään 26.9.: https://link.webropolsurveys.com/EP/15EC74FD39CFDE51

Maksuttomat tilaisuudet ovat osa Euroopan unionin osarahoittamaa Naiset innovaatio- ja kasvupolulla -hanketta.

Tapahtuman tiedot

Tapahtuma on maksuton.

Järjestäjä

SeAMK

0408680140

Ulkoiset linkit