+
Tulosta
Etusivu

Kysy kaupungilta

Seinäjoen kaupungin virkamiehet vastaavat kuntalaisten esittämiin kaupungin asioita koskeviin kysymyksiin. Henkilökohtaisiin, yksityiskohtaisiin tai pitkiin kysymyksiin ei ole www-sivulla mahdollista vastata. Jatkokysymyksissä kysyjä voi ottaa yhteyttä suoraan vastaajaan.

Kaupunkiympäristön toimialan palveluihin voit antaa palautetta tai esittää kysymyksiä palveluista ja toiminnasta uudessa Palautepalvelussa.

Palaute voi koskea katuja ja liikennettä, joukkoliikennettä, puistoja ja metsiä, kaupunkisuunnittelua, kaavoitusta, tontteja, ympäristöä, asumista, rakentamista tai toimitiloja.

Oikeasta reunasta löytyvällä hakutoiminnolla on mahdollista etsiä aiemmin esitettyjä kysymyksiä.

Lähetä kysymys

äänestys

Hallintokysymysmerkki (07.07.2017, klo 00:01)

Onko vahvaan tunnistautumiseen muuta vaihtoehtoa kuin pankkitunnukset? Kaikilla kun ei ole.

Nina Ankkuri, palvelu- ja arkkitehtuuripäällikkö (09.08.2017, klo 16:02)

”Vahvalla sähköisellä tunnistamisella tarkoitetaan henkilöllisyyden todentamista sähköisesti. Vahvan sähköisen tunnistamisen avulla kuluttajat voivat turvallisesti vahvistaa henkilöllisyytensä erilaisissa sähköisissä palveluissa. Tunnistamisessa käytettyjä tunnistusvälineitä ovat

- pankkien käyttämät verkkopankkitunnukset
- Väestörekisterikeskuksen kansalaisvarmenne
- teleyritysten mobiilivarmenteet”

Eli vahvan tunnistautumisen välineet ovat: pankkitunnarit, mobiilivarmenne tai sähköinen henkilökortti.