Etusivu » Varhaiskasvatus ja koulutus » Kansalaisopisto » Ajankohtaista » Tiedotteet » 2020 » Maaliskuu » Tiedote koronavirukseen liittyen

Tiedote koronavirukseen liittyen

13.3.2020, klo 8:54

Seinäjoen kansalaisopiston kursseille osallistuvat, huomioittehan seuraavat asiat:

- Koska hallitus kehottaa välttämään kaikkea ei-välttämättömään toimintaan ja lähikontakteihin osallistumista, tulee kaikkien opiskelijoiden itse harkita, haluaako tulla kursseille. Tämä koskee erityisesti ikäihmisiä ja niitä, jotka kokevat kuuluvansa johonkin riskiryhmään esim. perussairautensa perusteella.
- Jos on flunssaoireita, kurssille ei voi tulla.
- Huolehdi, että olet pessyt kätesi saippualla ja vedellä opetukseen saapuessa sekä lähtiessä tunnilta. Huomioithan myös yskimishygienian, myös siinä tapauksessa, ettei tiedossa ole flunssaoireita.
- Opetuksessa tulee välttää kaikenlaisia lähikontakteja.
- Opiskelijan, joka on matkustanut ulkomailla EI TULE OSALLISTUA opetukseen kahden viikon sisällä kotiin palaamisesta.

Voimme jokainen omalla toiminnallamme vaikuttaa siihen miten virus leviää.

Seuraa aktiivisesti jatkossakin tulevia ohjeita ja tiedotteita. Tiedotamme mahdollisimman pian kaupungin viranomaisohjeita saatuamme, vaikuttaako epidemia muulla tavoin opetuksemme ja tapahtumiemme järjestämiseen.

Mikä on paikka, mistä lainataan kirjoja?