+
Tulosta
Etusivu
Etusivu » Työ ja yrittäminen » Avoimet työpaikat Seinäjoen kaupungilla » Ajankohtaista » Työpaikat » 2020 » Helmikuu » Koordinaattori (digitalisaation edistäminen ja palvelujen kehittäminen)

Koordinaattori (digitalisaation edistäminen ja palvelujen kehittäminen)

27.2.2020, klo 11:07

Talouspalvelujen tulosalueella tietohallinnon tulosyksikköön sijoittuva koordinaattorin tehtävä on haastava koordinointi-, asiantuntija ja kehittämistehtävä.

Koordinaattori toimii kokonaisarkkitehtuuripäällikön apuna asiakaslähtöisten palvelujen asiantuntijana ja kehittäjänä digitalisaatiota hyödyntäen, perusajatuksena digitalisaation systemaattinen lisääminen Seinäjoen kaupungin palveluissa ja prosessien tehostaminen, myös taloushyötyjä aikaansaaden.

Lisäksi koordinaattorin tehtävänä on edistää työllään kokeilukulttuuria, uudenlaista ajattelua, prosessitehokkuutta ja mm. mobiilisovellusten ja älykkäiden ratkaisujen hyödyntämistä lähellä palvelujen käyttäjiä halutaan edistettävän kaupungin palvelujen kehittämisessä. Ydintä on mahdollistaa, että kaikki toimialat ja Into Seinäjoki ovat mukana digitalisaation edistämisessä.

Digipilotit ja –kokeilut ovat mahdollisia ja toivottavia. Niissä tehtävänhoitoon kuuluu suunnittelu- ja koordinointi- ja sidosryhmäyhteistyötä. Projekteissa (tietohallinnossa, asiakaslähtöisen digitalisaation kehittämiseen liittyen) koordinaattori toimii kokonaisarkkitehtuuripäällikön apuna tavoitteena mahd. hyvä projektihallinta tällä kentällä.

Viestintä tehdään yhteistyössä viestintäpalvelujen kanssa. Edistetään näkyvästi digitalisaatiota kaupungilla

Koordinaattori toimii digityöryhmän sihteerinä ja Celkee -ohjelman pääkäyttäjänä ja Celkee -henkilöstön osallistaminen pilotin ohjausryhmän valmistelevana sihteerinä talouspalveluissa.

Toimi täytetään määräaikaisesti 31.3.2021 saakka. Toimen vastaanottaminen 1.4.2020 tai sopimuksen mukaan.

Tehtäväkohtainen palkka KVTES:n mukaan. Koeaika on 3 kk. Työaika on 36,45 h/vko.

Toimen kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva ylempi korkeakoulututkinto sekä hyvä perehtyneisyys digitalisaatioon ja asiakaslähtöisten palvelujen kehittämiseen.

Eduksi katsotaan hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot, hyvä digiosaaminen ja kokemus projektien koordinoinnista. Arvostamme kehittämisotetta, organisointikykyä sekä tietohallintopalvelujen tuntemusta.

Hakemukset on jätettävä 20.3.2020 klo 15:00 mennessä Kuntarekry.fi -palvelun kautta


Lisätietoja: rahoitusjohtaja Mika Itänen, puh. 040 566 1245 ja palvelu- ja arkkitehtuuripäällikkö Nina Ankkuri tietohallintopalveluista, puh. 040 590 8937.



Lue kommentointisäännöt ennen viestin kirjoittamista. Viestejä päivitetään ma─pe klo 8─15.45. Kaikki viestit tarkistetaan ennen julkaisua. Kommentteihin ei vastata.

Oma maa mansikka, muu maa mikä?

Kommentit

Ei kommentteja