Etusivu » Työ ja yrittäminen » Hankinnat » Tarjouspyynnöt ja muut ajankohtaiset » Tiedotteet » 2018 » Tammikuu » KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN / INFOTILAISUUTEEN

KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN / INFOTILAISUUTEEN

8.1.2018, klo 15:12

KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN / INFOTILAISUUTEEN koskien Seinäjoen paikallisliikennettä.

Seinäjoen kaupunki kutsuu kiinnostuneet palveluntarjoajat keskustelutilaisuuteen Nurmo-talolle, Kokoustila Peltru ent. valtuustosali, Nurmontie 7, ti 16.01.2018 klo 12:00 - 14:00.

Palveluntarjoajia pyydetään ilmoittautumaan tilaisuuteen sähköpostitse heini.peltonen@seinajoki.fi pe 12.01.2018 klo 14:00 mennessä. Sähköpostin otsikkokenttään pyydetään kirjoittamaan "Paikallisliikenteen infotilaisuus". Kiinnostuneita palveluntarjoajia pyydetään ilmoittamaan yrityksen nimi, tilaisuuteen osallistuvien henkilöiden nimet sekä yhteyshenkilön nimi ja sähköpostiosoite.

Tämä ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan ilmoitus markkinavuoropuhelusta/infotilaisuudesta. Tilaisuuteen osallistuminen ei ole edellytys mahdolliseen myöhempään kilpailutukseen osallistumiselle. Ennakoiva markkinavuoropuhelu ei sido ketään siihen osallistuvaa tahoa.

Oma maa mansikka, muu maa mikä?