+
Tulosta
Etusivu

Palaute

Kuinka matkasi sujui? - Palautteesi on meille tärkeä!

Voit lähettää palautetta kuljetuspalveluista sähköpostitse osoitteeseen seilipalauteseinajoki.fi . Jos sinulla ei ole käytössä sähköpostia, voit ottaa yhteyttä myös puhelimitse:

Kuljetuskoordinaattori Leila Koivumäki
p. 06 416 6219

Sosiaaliohjaaja Iitu Savonen
p. 06 416 2111 (vaihde) puh.aika ma, ti ja to klo 9-10

Toimistosihteeri Maija Viljakainen
p. 06 416 2154

Palautteesi käsittely

Anna palautetta suoraan meille, siten voit parhaiten vaikuttaa. Palautteesi käsitellään vammaispalveluissa sekä tarvittaessa myös paikallis- ja palveluliikenteen neuvottelukunnassa. Selvitämme myös matkojen välityskeskuksesta ja/tai liikennöitsijältä, mitä ko. tilanteessa on heidän näkökulmastaan tapahtunut.

Jos haluat antaa palautetta tietystä matkasta, meidän on tärkeää tietää matkasi päivämäärä ja summittainen kellonaika. Näin pystymme kohdistamaan palautteesi oikein ja kehittämään palveluamme paremmin.

Kuljetuspalvelu on inhimillistä toimintaa

Kuljetuspalvelun onnistumiseksi on tärkeää, että matkaa tilatessasi antamasi tiedot ovat yksityiskohtaiset ja oikein. Inhimillisiä erehdyksiä valitettavasti kuitenkin joskus sattuu. Näitä voidaan kuitenkin parhaiten torjua, kun Matkapalvelukeskuksella (sekä mahdollisilla muilla asiaa hoitavilla) on mahdollisimman tarkat tiedot matkasi järjestämiseksi.

Kiitos palautteestasi!

Eikö taksia näy?

Seili-auton, taksin ja invataksin tuloajat ovat aina noin-aikoja.

Auto saapuu siis useimmiten vähän ennen tai vähän jälkeen sovitun ajan.

Jos kuitenkin joudut odottamaan 15 minuuttia tai sen yli, on aika antaa meille palautetta!


Vammaispalvelut
Sosiaali- ja terveyskeskus
Alvar Aallon katu 9 C

PL 229, 60101 Seinäjoki

vammaispalvelu@seinajoki.fi
etunimi.sukunimi@seinajoki.fi

p. 06 416 2111 (vaihde)

f. 06 416 2868