Etusivu » Sosiaali ja terveys » Terveyspalvelut » Ajankohtaista » Tiedotteet » 2019 » Lokakuu » Vauvojen värikylpyä marraskuussa Ylistarossa, Peräseinäjoella ja Nurmossa Taidehallin työpajoissa

11.10.2019, klo 15:07

Seinäjoen taidehallin Vauvojen värikylpy -työpajat jalkautuvat syksyllä 2019 väistötiloihin, kun Taidehalli on näyttelytauolla. Värikylvyn viikkopajoja järjestetään marraskuussa Nurmon kirjastolla, Ylistaron kirjastolla ja Peräseinäjoella nuorisotalo Dixissä.

PIIPAHDUSPAJA YLISTARO
Ylistaron kirjasto, kahvio
perjantaina 1.11. klo 13.00-13.45
Vauvat 4 kk - 1 v
Hinta 6 €/lapsi
(MLL Ylistaron paikallisyhdistyksen jäsenet 4 €, näytä jäsenkortti!)

PIIPAHDUSPAJA PERÄSEINÄJOKI
Nuorisotalo Dixi
torstaina 7.11. klo 13.00-13.45
Vauvat 4 kk - 1 v
Hinta 6 €/lapsi
(MLL Peräseinäjoen paikallisyhdistyksen jäsenet 4 €, näytä jäsenkortti)

VIIKKOTYÖPAJAT NURMO MARRASKUU
Nurmon kirjasto, Nurkkakammari
maanantaisin 11.11., 18.11., 25.11. ja 2.12.
klo 13.00-13.45
Vauvat 4-11 kk
Hinta 25 €

Työpajoihin ilmoittaudutaan sähköpostitse elina.teittiseinajoki.fi
Kirjoita viestin otsikkokenttään, mihin työpajaan ja missä ilmoittaudut, esim. "Ilmoittautuminen viikkoryhmä Nurmo".
Kerro viestissä lapsen koko nimi ja ikä, huoltajan nimi, puhelinnumero ja postiosoite sekä lapsen mahdolliset ruoka-aineallergiat ja muut asiat, jotka ohjaajan olisi hyvä tietää. Jos et pääsekään osallistumaan työpajoihin, peruthan ilmoittautumisen!

Viikkotyöpajojen osallistumismaksun voi maksaa paikan päällä käteisellä, mieluiten tasarahalla, tai se voidaan laskuttaa. Piipahduspajojen osallistumismaksu maksetaan paikan päällä käteisellä.

Työpajaan mahtuu enintään 8 lasta. Työpaja toteutuu, jos ilmoittautuneita on vähintään neljä (4).

Vauvojen värikylpy on vauvaperheille suunnattu kuvataiteellinen työpaja. Työpajassa edetään materiaalien, värien ja valon kokemisesta, tunnustelusta ja havaitsemisesta itse tuotettuun jälkeen. Vauvojen tuottamia jälkiä, visuaalisia eleitä ja toimintaa pidetään merkittävinä ja tärkeinä. Vauvojen värikylpy tarjoaa mahdollisuuden vauvan ja aikuisen moninaiselle vuorovaikutukselle.

Taidehallin työpajoja ohjaavat aina Vauvojen värikylpy -metodiin koulutetut ohjaajat.

Lisätiedot:
Elina Teitti
taidekasvattaja
Seinäjoen taidehalli
p.0447541779
elina.teittiseinajoki.fi

Kuva: Katariina Vestergård

Minkä värinen on aurinko?