+
Tulosta
Etusivu
Etusivu » Sosiaali ja terveys » Terveyspalvelut » Ajankohtaista » Tiedotteet » 2017 » Elokuu » Suun terveydenhuollon asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset

Suun terveydenhuollon asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset

15.8.2017, klo 12:06

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos toteutti suun terveydenhuollon potilaille suunnatun asiakastyytyväisyyskyselyn marras-joulukuussa 2016 yhteistyössä eri kuntien suun terveydenhuollonn henkilökunnan kanssa. Suurkiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, joita oli Seinäjoki-Isokyrö-yhteistoiminta-alueella 445 potilastamme. Vihdoin olemme saaneet tulokset käyttöömme.

Vastaamisen asteikko oli 1-5, jossa 1 oli huono tai ei toteudu ja 5 oli erinomainen tai toteutuu. Iloksemme parhaat arvosanat saimme henkilökunnan osaamisesta ja asiantuntijuudesta! Tämän väittämän keskiarvo pisteytyksessä oli 4,8. Myös potilaan kohtaaminen ja asiakaspalvelu olivat erinomaisella tasolla (4,8). Palvelun hyödyllisyys, yksityisyydensuoja ja hoitoajan riittävyys olivat seuraavaksi parhaita. Ylivoimaisesti eniten petraamista vaatii hinnoista kertominen (3,6) ja erityisesti tähän panostamme jatkossa. Hoitolakohtaiset vastaukset olivat erittäin samansuuntaisia ja erot vastauksissa olivat pieniä.

Tulokset olivat suun terveydenhuollon henkilökunnan kannalta hienoja. Toki toimintaa ja palvelua pitää aina pyrkiä parantamaan. Ja totuushan on, että vastaamaan pääsivät hoidossa käyneet. Tiedämme, että jonossa hoitoon pääsyä odottavat eivät luonnollisesti ole yhtä tyytyväisiä tilanteeseen.

PS. Kun koulut ovat taas alkaneet, olisi hyvä muistaa pyöräilykypärän käyttö. Meidän vanhempien tulee näyttää lapsillemme esimerkkiä, joten työmatkapyöräilijätkin laittakaa se kypärä päähän, kiitos.


Lue kommentointisäännöt ennen viestin kirjoittamista. Viestejä päivitetään ma─pe klo 8─15.45. Kaikki viestit tarkistetaan ennen julkaisua. Kommentteihin ei vastata.

Minkä värinen on mansikka?

Kommentit

Ei kommentteja