+
Tulosta
Etusivu
Etusivu » Sosiaali ja terveys » Ikääntyvien palvelut » Turvapuhelin ja muu turvateknologia

Turvapuhelin ja muu turvateknologia

Kaupunki, Stella turvapuhelin ja Hoiva Oy ovat tehneet sopimuksen turvapuhelinpalveluista. Turvapuhelimen avulla on mahdollista saada apua äkillisissä tilanteissa kaikkina vuorokauden aikoina. Turvapuhelinhälytys vastaanotetaan Helsingin Stella turvapuhelin ja Hoiva Oy:n hälytyskeskuksessa, jossa sosiaali- ja terveysalan ammattilaiset arvioivat auttamistarpeen ja sen kiireellisyyden.

Turvapuhelinhälytyksen kautta tulleet auttamiskäynnit tekee paikallinen Stella turvapuhelin ja Hoiva Oy:n oma tai muu etukäteen kyseiselle alueelle sovittu auttaja, omainen tai muu läheinen.

1.6.2013 alkaen turvapuhelimen asiakasmaksu on 8,48 €/kk, jonka Stella turvapuhelin ja Hoiva Oy laskuttaa suoraan asiakkaalta.

Turvapuhelin ja rannekevuokra 6,99 € (turvapuhelimen asennus, huolto ja ylläpito)
Hälytyspäivystysmaksu 1,49 €
Yhteensä 8,48 €

Jos asiakkaalla ei ole lankaliittymää, tarvitaan turvapuhelimeen lisälaite, GSM-moduuli 9,99 €/kk, johon asiakkaan tulee hankkia SIM-kortti. Kaupunki laskuttaa turvapuhelinhälytystä seuranneesta kiireettömästä auttamiskäynnistä asiakasmaksua 18,00 e/käynti

Turvapuhelimeen on kytkettävissä lisälaitteita, kuten esim. ovi-, palo-, kaatumis-, vuode-, liesi- ja liikehälyttimiä.

Turvapuhelinpalvelua varten on täytettävä Turvapuhelinhakemus (pdf, 0.13 Mt)

Lisätietoja turvapuhelimesta ja muusta turvateknologiasta saat ohjaus ja neuvontapalvelusta.

hakemuksen palautus:
Ikäkeskus - Ikäihmisten asiakasohjausyksikkö
Verkatehtaankatu 10, 60100 Seinäjoki

Ikäkeskus- Ikäihmisten asiakasohjausyksikkö
p. 06 416 6606
Avoinna: ma-pe klo 9-14
Käyntiosoite: Verkatehtaankatu 10
(kansalaisopiston ja Lidln takana sijaitseva rakennus)

Turvapuhelinhakemus (pdf, 0.13 Mt)

Yhteystiedot