Etusivu » Sosiaali ja terveys » Ajankohtaista » Tiedotteet » 2019 » Maaliskuu » Lähihoitajan avoimet toimet ikäihmisten tulosalueella

Lähihoitajan avoimet toimet ikäihmisten tulosalueella

7.3.2019, klo 14:38

Seinäjoen kaupungin sosiaali- ja terveyskeskuksessa, ikäihmisten palvelukeskuksessa, on haettavana kaksi lähihoitajan tointa. Toimien alkusijoituspaikkoina ovat Simunanrannan palvelukeskus, Lähdekoti ja Simunan pienkoti.

Lähdekoti on 21-paikkainen lyhytaikaishoitoa tarjoava yksikkö. Hoitotyössä painottuu asiakkaiden toimintakyvyn tukeminen ja edistäminen sekä omaishoitajien tukeminen. Työ on kolmivuorotyötä.
Simunan pienkoti tarjoaa 10 ikäihmiselle mahdollisuuden kodinomaiseen asumiseen ympäristössä, jossa ammattitaitoinen henkilökunta on läsnä aamusta iltaan. Työ on kaksivuorotyötä.
Haemme joukkoomme myönteisen vanhuskäsityksen omaavia, laaja-alaisesta työstä kiinnostuneita lähihoitajia. Erityisesti arvostamme perehtymistä muistisairauksiin ja sitoutumista kuntouttavaan työotteeseen. Odotamme hakijoilta hyvän ammattitaidon lisäksi joustavuutta, luovuutta ja kykyä itsenäiseen asiakastyöhön. Arvostamme myös hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja, iloista mieltä ja innokkuutta kehittää toimintaamme.

Tarjoamme haasteellisen ja mielenkiintoisen työn sekä itseään kehittävän työyhteisön.

Kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva sosiaali- ja terveysalan ammatillinen perustutkinto esim. lähihoitaja tai muu vastaava tutkinto (laki 817/2015).
Edellytämme rekisteröitymistä Valviran ammattihenkilöiden keskusrekisteriin.
Valittujen on ennen toimen vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä työterveyshoitajan todistus terveydentilastaan.
Tehtävässä edellytetään Tartuntatautilain (1227/2016) 48 §:n mukaista rokotussuojaa ja LOVe lääkehoidon osaamista.
Seinäjoen kaupunki on savuton työpaikka.

Työ alkaa 1.6.2019 tai sopimuksen mukaan.
Palkkaus määräytyy KVTES:n mukaan.
Koeaika 4 kuukautta.

Haku Kuntarekry.fi - sivuston kautta (työavain 221400)
Haku päättyy 31.3.2019 klo 16:00

Lisätiedot:
osastonhoitaja Leena Qvick p. 044 4181735 leena.qvick@seinajoki.fi
palvelukeskusjohtaja Kristiina Kallio p. 040 7748635 kristiina.kallio@seinajoki.fi

Minkä värinen on puolukka?