Etusivu » Kulttuuri ja liikunta » Kirjasto » Ajankohtaista » Tiedotteet » 2019 » Marraskuu » Seinäjoen kirjastosta salibandy-otteluun

Seinäjoen kirjastosta salibandy-otteluun

6.11.2019, klo 16:26

Kausikorttien lainaaminen alkaa nyt myös Seinäjoella.

Ensimmäisenä seurana kausikorttiaan ehti tarjota kirjastolle Nurmon Jymyn salibandy. Jymyn kausikortteja voi lainata Nurmon kirjastosta ja pääkirjasto Apilan asiakaspalvelutiskiltä maanantaista 11.11. lähtien. Kausikortin laina-aika on yksi viikko. Kortti ei ole uusittavissa eikä varattavissa ja se on palautettava kirjaston aukioloaikana siihen pisteeseen, mistä se on lainattu. Mikäli korttia ei palauta eräpäivään mennessä, sen hinta laskutetaan asiakkaalta ja kortti mitätöidään.

- Oli todella hieno ele seuralta ottaa meihin yhteyttä ja tarjota korttia! Tällä tavoin kaikilla on mahdollisuus päästä seuraamaan pelejä ja saada elämyksiä, iloitsee kirjastotoimenjohtaja Mervi Heikkilä.

Tulevaisuudessa kausikortteja voi asiakkaille olla tarjolla enemmänkin. Esimerkiksi Seinäjoen kaupunginteatteri aikoo lahjoittaa kausikortin lainattavaksi ensi vuoden alusta lähtien.

Edit 7.11.: Myös Rytmikorjaamon kortti tulee lainattavaksi vuoden 2020 alusta.

EDIT 8.11.: Saamme lainattavia kausikortteja myös S-Kiekkolta.

Lisätietoja:
Mervi Heikkilä, p. 044 754 1621
mervi.heikkila(at)seinajoki.fi

Minkä värinen on mustikka?