Etusivu » Kulttuuri ja liikunta » Kirjasto » Ajankohtaista » Tiedotteet » 2017 » Toukokuu » Kulttuurilautakunnan päätökset 4.5.2017

Kulttuurilautakunnan päätökset 4.5.2017

5.5.2017, klo 16:52

Yhteenveto kokouksessa tehdyistä päätöksistä

21 § Viranhaltijapäätökset
Kulttuuritoimenjohtajan ehdotus: Merkitään tiedoksi.
Päätös: Merkittiin tiedoksi.

22 § Eepos-tulosyksikön perustaminen kirjastopalvelujen talousarvioon
Kulttuuritoimenjohtajan ehdotus: Hyväksytään kirjaston talousarvioon lisäyksenä Eepos-tulosyksikkö 5110.

23 § Aallon kirjastotalon Studion ja atk-luokan ulosvuokrahinta
Kulttuuritoimenjohtajan ehdotus: Hyväksytään periaatteet ja hinnasto Aallon kirjastotalon Studion ja atk-luokan ulosvuokraamiseen.

24 § Museopalveluiden toimintakertomus 2016
Kulttuuritoimenjohtajan ehdotus: Kulttuurilautakunta merkitsee asian tiedoksi.
Päätös: Merkittiin tiedoksi.

25 § Kulttuurilautakunnan avustukset 2017
Kulttuuritoimenjohtajan ehdotus: Kulttuurilautakunta hyväksyy avustusten jaon avustustyöryhmän esittämän ehdotuksen mukaan.

26 § Törnävänsaaren vuokraaminen Seinäjoen kaupunginteatteri Oy:lle
Kulttuuritoimenjohtajan ehdotus: Päätetään vuokrata anotut alueet Seinäjoen kaupunginteatteri Oy:lle vuosiksi 2017-2020 ja päätetään vuosittain perittävästä vuokran määrästä. Tarkat vuosikohtaiset päivämäärät ym. vuokrauksen ehdot eritellään vuokrasopimuksessa. Kulttuuritoimenjohtaja valtuutetaan laatimaan ja allekirjoittamaan vuokrasopimus.
Päätös: Ehdotus hyväksyttiin. Vuosittaiseksi vuokran määräksi päätettiin 500 euroa, johon lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero.

Mikä kulkuväline kulkee raiteilla?