Etusivu » Asuminen ja ympäristö » Ajankohtaista » Tiedotteet » 2019 » Kesäkuu » JÄTEVESI-ILTA KIHNIÄNKYLÄSSÄ 5.6.2019

JÄTEVESI-ILTA KIHNIÄNKYLÄSSÄ 5.6.2019

4.6.2019, klo 12:08

Kihniänkylän kyläyhdistys ja nuorisoseura järjestävät 5.6.2019 klo 19 jätevesi-illan Sampolan seurantalolla (os Virtaintie 837, 61650 Kalakoski). Ohjelmassa on puolueetonta jätevesitietoa ja -neuvontaa Seinäjoen ja lähialueiden haja-asutusalueiden asukkaille. Tilaisuuteen ovat lämpimästi tervetulleita alueen kiinteistönomistajat, kuntien ympäristönsuojelun ja rakennusvalvonnan viranhaltijat, alueella toimivat jätevesisuunnittelijat sekä muut haja-asutuksen jätevesienkäsittelystä kiinnostuneet. Kiinteistönomistajilla on mahdollisuus saada yksilöllisempää neuvontaa tilaisuuden lopuksi tai tilata kiinteistölleen neuvontakäynti.

Kahvitarjoilu

Tilaisuuden avaus, Kihniänkylän kyläyhdistys ry

Haja-asutuksen jätevesienkäsittelyn lainsäädäntö ja jätevesien käsittelymenetelmät,
Pohjanmaan Jässi-hankkeen jätevesineuvoja Sonja Maanselkä

Seinäjoen kaupungin edustajana ympäristönsuojelutarkastaja Miia-Eveliina Lae

Kysymyksiä ja keskustelua

Tervetuloa!

Minkä värinen on mansikka?