+
Tulosta
Etusivu
Etusivu » Asuminen ja ympäristö » Ajankohtaista » Tiedotteet » 2019 » Toukokuu » Uusi Palautepalvelu käyttöön

Uusi Palautepalvelu käyttöön

7.5.2019, klo 16:14

Seinäjoen kaupungin kaupunkiympäristön toimiala ottaa käyttöön sähköisen palautejärjestelmän, johon asukkaat voivat lähettää palautetta Palautepalvelun kautta.

Palautepalvelu on julkaistu osoitteessa www.seinajoki.fi/palaute (eng. www.seinajoki.fi/feedback), jossa voit antaa palautetta mm. kaduista ja liikenteestä sekä pysäköinninvalvonnasta, joukkoliikenteestä, puistoista, ympäristöasioista ja asumisesta.

Palautteen voi sitoa tiettyyn paikkaan kartalla ja ilmoittaa esimerkiksi tietyn puiston rikkinäisestä puistonpenkistä.

Palvelu laajenee myöhemmin myös kaupungin muiden toimialojen käyttöön.

Palautejärjestelmän mobiilisovelluksen voi ladata useimpiin mobiililaitteisiin laitteen sovelluskaupasta (Apple Store, Google Play tai Windows Store) nimellä Trimble Feedback. Sovellus liittää palautteeseen automaattisesti mobiililaitteen tarjoaman sijaintitiedon sovelluksen käynnistyshetkeltä.

Palautteisiin vastaa vastuuhenkilö palautejärjestelmällä kolmen työpäivän sisällä.

Ota palautejärjestelmä käyttöösi ja vinkkaa muillekin!


Lue kommentointisäännöt ennen viestin kirjoittamista. Viestejä päivitetään ma─pe klo 8─15.45. Kaikki viestit tarkistetaan ennen julkaisua. Kommentteihin ei vastata.

Minkä värinen on mansikka?

Kommentit

Olisiko mahdollista saada uudelle torille joku yhtenäinen linja, esim. pohjalaistalomalliset kioskirakennukset joka korostaisi pohjalaisuutta ja toisi Seinäjoen torin edustavana esiin. Nyt on lähinnä kirjava telttakylä

Matti 26.05.2019, klo 17:54
1