Etusivu » Asuminen ja ympäristö » Ajankohtaista » Tiedotteet » 2018 » Elokuu » Kalevankadun ja Koulukadun risteysalue suljettu viikoilla 32 ja 33 torityömaan vuoksi

3.8.2018, klo 12:45

Rakennus K. Karhu Oy urakoi Seinäjoen keskustorin pintarakenteita, mikä vaikuttaa liikkumiseen alueella.

Rakennus K. Karhu Oy urakoi Seinäjoen keskustorin pintarakenteita ja tästä johtuen alueella on tiedossa kulkumuutoksia. Viikolla 32 (6.-12.8.) urakoitsija etenee työskentelemään Kalevankadulla, jolloin läpikulku Kalevankadun ja Koulukadun risteyksessä joudutaan kokonaan katkaisemaan.

Työmaan lävitse ei ole läpikulkua mistään suunnasta. Työt etenevät Kalevankadulla kokonaisvaltaisesti, joten töiden aikana ei ole mahdollisuutta avata kulkureittejä kevyelle liikenteelle. Tehtävät työt kestävät arviolta viikon 33 loppuun saakka. Työt pyritään tekemään mahdollisimman nopeasti ja laaja-alaisesti, jotta ne aiheuttaisivat mahdollisimman vähän harmia keskustassa liikkuville.

Työmaan kiertoreitit näkyvät kuvassa. Työmaan kiertäminen onnistuu Maamiehenkadun, Kauppakadun ja Matti Visannin kujan kautta kautta. Jalankulkijat voivat kulkea Epstorin lävitse sen aukioloaikoina (ma-la klo 8-21 ja su klo 9-21). Toriparkki on auki koko tämän ajan, mutta poistuminen terminaalista tapahtuu Nordean suuntaan. Tällä tavoin kulkuyhteys terminaaliin pystytään pitämään auki tehtävien töiden aikana.

Minkä värinen on mustikka?