Etusivu » Tiedotteet » 2020 » Maaliskuu » Taide- ja kulttuurikeskus Kalevan Navetta avautuu

Taide- ja kulttuurikeskus Kalevan Navetta avautuu

4.3.2020, klo 10:00

Itikanmäellä sijaitsevan taide- ja kulttuurikeskus Kalevan Navetan avajaisia vietetään 11.-21.3.2020. Avajaisviikkojen ohjelmassa on mm. talokierroksia, näyttelyopastuksia, konsertteja ja työpajoja.

Avoimet ovet ja Seinäjoen taidehallin avajaiset

Kalevan Navetta avaa uudistuneet ovensa yleisölle keskiviikkona 11.3. klo 17-21 Seinäjoen taidehallin näyttelyavajaisten ja koko talon avoimien ovien merkeissä. Ohjelmassa on mm. esittävää taidetta ja talokierroksia. Avoimien ovien aikaan talossa pääsee tutustumaan yleisten tilojen lisäksi mm. Kalevan Navetan toimijoiden toimistotiloihin. Tutustu koko avajaisohjelmaan Kalevan Navetan verkkosivuilla osoitteessa: www.kalevannavetta.fi/avajaisviikko/

Taide- ja kulttuurikeskus Kalevan Navetassa toimivat Seinäjoen kaupungin kulttuuripalvelut; kulttuuritoimisto, Seinäjoen taidehalli ja lastenkulttuurikeskus Louhimo, Taito Etelä-Pohjanmaa; Taito Shop Seinäjoki ja Käsityö- ja muotoilukoulu Näppi, ravintola Äärellä Kuppi+Kattila, Taideyliopiston Sibelius-Akatemian Seinäjoen toimipiste, Seinäjoen Taiteilijaseura ry:n taidelainaamo Parsi sekä Seinäjoen kansalaisopiston puu- ja metallityön verstaat.

Huom! Avajaisohjelma on peruttu koronavirusepidemiaan liittyvien varotoimenpiteiden takia.

Mikä on paikka, mistä lainataan kirjoja?