Etusivu » Tiedotteet » 2019 » Marraskuu » Joulupuu-keräys kaupungintalolla

Joulupuu-keräys kaupungintalolla

18.11.2019, klo 11:05

Nyt myös kaupungintalolle voi tuoda joulupaketin 5.12. mennessä. Ovet ovat avoinna arkisin klo 9–15.

Nyt keräyspiste myös Nurmon kirjastossa 9.12. klo 15 saakka.

Joulupuu on hyväntekeväisyyskeräys, jonka tavoitteena on antaa joululahja niille lapsille ja nuorille, jotka muuten voisivat jäädä ilman joululahjaa. Joulupuu on hyvän mielen tempaus, joka tuo joulumielen lahjan antajalle, saajalle ja tämän perheelle.

Joulupuu-keräys toimii siten, että keräyspisteellä olevan joulupuun alle voi kuka tahansa tuoda valmiiksi paketoidun paketin. Keräyspisteeltä lahjat päätyvät anonyymisti niitä tarvitseville. Lahjoittaja tietää vain lahjan saajan sukupuolen ja iän.

Kaupungintalon keräyspiste:

Avoinna arkisin 18.11.–5.12.2019 klo 9–15
Osoite: Kirkkokatu 6 (kaupungintalon aula)

Keräyspisteellä olevan joulupuun alle voi kuka tahansa tuoda valmiiksi paketoidun paketin. Keräyspisteeltä lahjat päätyvät anonyymisti niitä tarvitseville ilman välikäsiä ja kuluja. Lahjoittaja tietää vain lahjansaajan sukupuolen ja iän. Keräyspisteellä on vinkkilista, mitä eri ikäisille lapsille ja nuorille voi ostaa lahjaksi.

1. Valitse haluamasi pakettikortti (pakettikortissa lahjansaajan sukupuoli ja ikä). Jokaisen kortin takana on joululahjaa kovasti toivova lapsi.
2. Hanki uusi tai itse tehty lahja, joka sopii valitsemaasi korttiin.
3. Kirjoita lahjan sisällön tiedot korttiin.
4. Kiinnitä pakettikortti valmiiksi paketoituun lahjaan ja tuo paketti keräyspisteeseen.

Jokainen lahjoitettu lahja tuo joulumielen jollekin lapselle!

Keräys on alkanut Seinäjoelta Seinäjoen Seudun Nuorkauppakamari ry:n voittoa tavoittelemattomana projektina vuonna 2000 ja järjestetään nyt jo 20. kertaa. Keräys on levinnyt Seinäjoelta ympäri Suomen. Perheet tavoitetaan sosiaalitoimiston, Mannerheimin Lastensuojeluliiton ja seurakunnan diakoniatoimiston kautta.

Tervetuloa mukaan hyvän mielen tempaukseen!

Lahjavinkkejä ja lisätietoja:

Mikä kulkuväline kulkee raiteilla?