Etusivu » Tiedotteet » 2019 » Lokakuu » Valtakunnalliset TYP-päivät Seinäjoella 8.-9.10.2019

Valtakunnalliset TYP-päivät Seinäjoella 8.-9.10.2019

4.10.2019, klo 12:27

Valtakunnallisia TYP-päiviä on järjestetty yli 10 vuoden ajan ja ne ovat monialaisen työllisyyden hoidon verkoston vuosittainen kohtauspaikka. Tänä vuonna päivät järjestetään ensimmäistä kertaa Seinäjoella. Ne keräävät 8.-9.10. Seinäjoki Areenalle yhteensä 530 alan ammattilaista ja kokemusasiantuntijaa.

Työllistymistä edistävä monialainen yhteispalvelu (TYP) on toimintamalli, jossa palvelevat kunnan sosiaali- ja terveyspalvelujen, TE- toimiston ja Kelan työntekijät yhdessä. Tavoitteena on selvittää asiakkaan elämäntilannetta kokonaisvaltaisesti, poistaa mahdollisia työllistymisen esteitä ja edistää osaamista sekä työkykyä. Asiointi on asiakkaalle henkilökohtaista, helppoa ja sujuvaa. Seinäjoella pidettävillä TYP-päivillä hakuamme korostaa asiakasosallisuutta ja tuoda esiin heidän kokemuksiaan ja näkemyksiään palveluverkostostamme. TYP-päivien ohjelmaan pääset tutustumaan tästä linkistä.

Tapahtuma on maksullinen, ilmoittautuminen on päättynyt 16.9.2019

vs. TYP-johtaja Anu Tikkala
anu.tikkala@seinajoki.fi, p. 044 4181 183

Minkä värinen on aurinko?