Etusivu » Tiedotteet » 2019 » Toukokuu » Taidehalli avoinna 2.6. saakka – viimeisellä viikolla vapaa pääsy

Taidehalli avoinna 2.6. saakka – viimeisellä viikolla vapaa pääsy

23.5.2019, klo 11:16

Taidehalli sulkee Upankadun ovensa 2.6.2019 ja avautuu vuoden 2020 alkupuolella taide- ja kulttuurikeskus Kalevan Navetassa.

Näyttelyt ovat avoinna viimeistä viikkoa 29.5.-2.6. Viimeisellä viikolla Taidehalliin on vapaa pääsy kaikille asiakasryhmille. Helatorstaina 30.5. Taidehalli on suljettu.

Näyttelysaleissa on esillä Jäljet – Seinäjoen Taiteilijaseuran jäähyväiset Upankadulle, jossa Seinäjoen Taiteilijaseuran taiteilijat pohtivat muun muassa sitä, millaisia jälkiä Taidehallissa on vuosien varrella jätetty. Ensimmäiset Upankadulla jätetyt taidejäljet olivat juuri Seinäjoen Taiteilijaseuran jättämiä, sillä Taiteilijaseuran, silloisen Seinäjoen Taideyhdistyksen ja Pohjalaisen Taiteilijaliiton yhteisnäyttely avasi Taidehallin syksyllä 1980.
Uudessa Studiossa nähdään Seinäjoen kansalaisopiston Luovaamo kuvataiteen (ent. Taidekoulu Oiva) taiteen perusopetuksen kevätnäyttely. Esillä on teoksia 5-18-vuotiailta tekijöiltä.

Seinäjoen taidehalli avoinna 2.6. saakka ke 11-19, pe-su 11-17.

Oma maa mansikka, muu maa mikä?