Etusivu » Tiedotteet » 2019 » Toukokuu » Tiedote Kalevalantien-Päivölänkadun sekä Suupohjantien työmaiden aikaisista liikennejärjestelyistä 6.5. alkaen

6.5.2019, klo 15:54

Kaupunkiympäristön toimialan rakennushankkeet aiheuttavat muutoksia liikennejärjestelyihin 6.5.2019 alkaen (viikolla 19).

Kalevanlantien-Päivölänkadun kiertoliittymätyömaan takia ajoneuvoliikenne ohjataan kulkemaan Varastotien kautta. Päivölänkadulta Kalevalantielle tuleva ajoneuvoliikenne katkaistaan, mutta kevyen liikenteen yhteydet järjestetään.

Suupohjantien kiertoliittymätyömaan työt tapahtuvat osittain ajoradalla, joka aiheuttaa haittaa liikenteelle. Ajoneuvoliikenteen kiertotiet järjestetään työmaan lähelle rakennettaville kiertotieosuuksille. Suupohjantien kevyen liikenteen väylä katkaistaan välillä Kytösavunkatu-Kenkkärinkatu. Kiertotie kevyelle liikenteelle tullaan ohjaamaan Poutunkadun ja Mäkelänkadun sekä Kytösavunkadun kautta.

Mikä kulkuväline kulkee raiteilla?