Etusivu » Tiedotteet » 2018 » Joulukuu » Uuden Keskustorin toripaikat vuodelle 2019 nyt haussa

Uuden Keskustorin toripaikat vuodelle 2019 nyt haussa

21.12.2018, klo 14:46

Seinäjoen uuden Keskustorin toripaikat ovat nyt haussa! Paikat ovat vuokrattavissa ajalle 1.4.-31.12.2019.

Sitovat, allekirjoitetut hakemukset tulee jättää torstaihin 31.1.2019 klo 16 mennessä joko osoitteeseen Into Seinäjoki Oy, "Toripaikkahakemus", Tiedekatu 2, 60320 Seinäjoki tai sähköpostitse osoitteeseen myyntipaikatintoseinajoki.fi otsikolla "Toripaikkahakemus".

Haettavissa olevien torimyyntipaikkojen minimikoko on 4 x 4 metriä (= 1 ruutu). Ilmoita haettavien ruutujen kappalemäärä. Kahvilatoiminnalle (1 toimija) on osoitettu 8 x 8 m (4 ruutua), mistä myyntivaunulle 4 x 8 m ja istuinpaikoille 4 x 8 m. Muiden myyntipaikkojen maksimi on 6 ruutua. Mikäli haet myyntipaikkaa useammalle myyntitoiminnolle, tee jokaisesta oma hakemus.

Yhden (1) ruudun vuokrahinta on 540 euroa + alv. 24 % koko sopimusajalle (9 kk). Kokonaisvuokra määräytyy siten ruutujen yhteismäärän mukaan. Hakemukset arvioidaan ja valinnat tehdään laadullisin perustein.

Tutustu Keskustorin myyntipaikkakarttaan tästä ja tulosta hakulomake täältä.

Valintapäätöksistä ilmoitetaan hakijoille 15.2.2019 mennessä. Pidätämme oikeudet hyväksyä tai hylätä hakemukset.

Uutinen Into Seinäjoen sivuilla

Lisätietoja: Niina Koskipalo, 050 4300 792, myyntipaikatintoseinajoki.fi

Mikä on paikka, mistä lainataan kirjoja?