Etusivu » Tiedotteet » 2018 » Maaliskuu » Healthy Kids of Seinäjoki -konferenssi saavutti tavoitteensa

Healthy Kids of Seinäjoki -konferenssi saavutti tavoitteensa

16.3.2018, klo 15:59

Ensimmäinen kansainvälinen Healthy Kids of Seinäjoki -konferenssi järjestettiin 12.-15.3.2018. Tapahtumassa vieraili yli 100 osallistujaa muun muassa Suomesta, Ruotsista, Norjasta, Itävallasta, Uudesta Seelannista ja Etelä-Koreasta.

Konferenssiohjelma sisälsi mielenkiintoisia asiantuntijapuheenvuoroja Suomesta ja ulkomailta. Tapahtuman ohjelma kuvasi Seinäjoen monialaista kehittämistyötä lasten ja nuorten hyvinvoinnin edistämisessä. Healthy Kids of Seinäjoki -kehitysalusta sai näkyvän alun käynnistämällä yritysyhteistyön, koulutusyhteistyön ja tutkimusyhteistyön.

- Näkyvyys on saavutettu, mutta se tuo vastuuta ja velvoittaa jatkuvaan kehittämiseen ja sitoutumiseen kaikilla kaupungin sektoreilla, koulutusorganisaatioissa, kehitysorganisaatioissa ja yrityksissä. Tulevaisuudessa Healthy Kids of Seinäjoki -kehitysalusta kokoaa kaikki toimijat yhteiseen kehitystyöhön paikallisella, kansallisella ja kansainvälisellä tasolla, kertoo tapahtumaorganisaation puheenjohtaja Helli Kitinoja.

Konferenssiorganisaatio kiittää kaikkia osallistujia sekä toteutuksessa mukana olleita tahoja. Erityisesti tutustumiskäynnit päiväkoteihin ja kouluihin tekivät vaikutuksen vieraisiin. Seuraava Healthy Kids of Seinäjoki -konferenssi järjestetään ensi vuonna.

Helli Kitinoja
Senior Advisor, Global Education Services
Seinäjoki University of Applied Sciences
helli.kitinoja@seamk.fi
+358 40 830 4101

Ulla Frantti-Malinen
Coordinator of Health and Welfare Promotion
City Of Seinäjoki
ulla.frantti-malinen@seinajoki.fi
+358 50 566 2738

Minkä värinen on aurinko?