Etusivu » Tiedotteet » 2017 » Syyskuu » Tarvitsetko apua tietokoneen, puhelimen tai tabletin kanssa?

Tarvitsetko apua tietokoneen, puhelimen tai tabletin kanssa?

5.9.2017, klo 15:00

Digitalkkari päivystää arkisin pääkirjastossa klo 12–15 ja digiopastukset alkavat.

Digitalkkari neuvoo kuinka tulostat, skannaat, kopioit tai asioit kirjaston verkkopalveluissa. Digitalkkarilta saat opastusta myös omien laitteiden peruskäyttöön.

Avointa digiopastusta on tarjolla pääkirjasto Apilan kokoustilassa (Jaaksi 3) syksyn ajan torstaisin klo 15–17. Opastamme mm. internetin, sähköpostin, sosiaalisen median ja erilaisten laitteiden peruskäytössä. Digiopastus on tauolla syyslomaviikolla (19.10.) sekä joulun aikaan (28.12. ja 4.1.) Halutessasi voit varata henkilökohtaisen opastusajan numerosta 06 416 2318 tai pääkirjaston asiakaspalvelun tiskiltä.

Kirjaston henkilökunta ei avusta verkkokauppojen käytössä, eikä tee asiakkaan puolesta hakemuksia, ostoja tai tilisiirtoja. Verkkopankkiasioissa auttaa ensisijaisesti oman pankin henkilöstö. Laitteiden teknisissä vioissa kannattaa kääntyä laitemyyjän puoleen. Verkko- ja tietoliikenneviat hoituvat palveluntarjoajan kautta.

Minkä värinen on mustikka?