Etusivu » Tiedotteet » 2017 » Helmikuu » Vuoden 2017 avustukset haettavana

Vuoden 2017 avustukset haettavana

22.2.2017, klo 12:06

Avustushakemukset jätetään sähköisesti 31. maaliskuuta mennessä osoitteessa https://varaukset.seinajoki.fi (myöhästyneitä hakemuksia ei käsitellä).

Toiminta-avustusten lisäksi kulttuuri-, nuoriso- ja liikuntajärjestöt sekä yhteisöt voivat hakea kohdeavustuksia ilman erillistä hakuaikaa osoitteessa: https://varaukset.seinajoki.fi. Lisätietoja ao. toimistoista.

Kulttuuri

Teema: Yhdessä, Suomi 100-juhlavuoden mukaisesti.
Avustuspäätöksissä painotetaan ensisijaisesti teeman mukaisia hakemuksia.

Yhteisöjen toiminta-avustus seinäjokisten aktiivisesti kulttuurityötä tekevien yhdistysten ja yhteisöjen perustoimintojen
ylläpitämiseksi. Hakemukseen on liitettävä v. 2016 toimintakertomus ja tilinpäätös sekä vuoden 2017 toimintasuunnitelma ja talousarvio. Kaikkien vuonna 2016 avustusta saaneiden yhteisöjen on toimitettava selvitys (toimintakertomus ja tilinpäätös 2016) määräaikaan mennessä, vaikka uutta avustusta ei haettaisikaan.

Taiteilija-apuraha seinäjokisille ammattimaisesti taidetta harjoittaville paikkakunnan kulttuurielämän kehittämiseksi.

Nuorten taiteenharrastajien apuraha seinäjokisille eri taidemuotoja harrastaville aktiivisille 11–19 v. nuorille. Ei
soitin- tai laitehankintoihin.

Tarkemmat ohjeet: www.seinajoki.fi/kulttuuriavustukset.
Lisätietoja ja ohjeistusta arkisin klo 9–15 kulttuuritoimistosta p. 06 416 6384 tai sähköpostilla kulttuuri@seinajoki.fi.

Liikunta

Seinäjoella toimivien liikuntaseurojen toiminta-avustukset sekä Soveltavan liikunnan kohdeavustukset

Tarkemmat ohjeet: www.seinajoki.fi/liikunta-avustukset
Lisätietoja ja ohjeistusta arkisin klo 9–15 liikuntatoimistosta p. 06 416 2146 tai p. 06 416 2017 tai sähköpostilla liikuntavaraukset@seinajoki.fi.

Nuoriso

Toiminta-avustukset seinäjokisille nuorisojärjestöille ja muille nuorisotyötä tekeville yhdistyksille.
Avustuksia haetaan sähköisellä lomakkeella https://varaukset.seinajoki.fi. Mukaan on liitettävä toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2016 sekä toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2017. Tarkemmat ohjeet: www.seinajoki.fi/nuorisoavustukset. Vuonna 2016 avustusta saaneiden yhteisöjen on toimitettava selvitys (toimintakertomus ja tilinpäätös) määräaikaan
mennessä, vaikka uutta avustusta ei haettaisikaan.

Lisätietoja ja ohjeistusta arkisin klo 9–15 nuorisotoimistosta
puhelimitse p. 06 416 2265 tai p. 06 416 2196 tai
sähköpostilla nuoriso@seinajoki.fi

Mikä on paikka, mistä lainataan kirjoja?